Template by:
Free Blog Templates

Thursday, July 8, 2010

 Do My Best! Updated

 

images

 

 

 

          Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan Julai.  Maknanya, kita dah melepasi pertengahan tahun. Rasanya, setakat ni bagaimana perkembangan kita? Macam2 perkara yang telah dan perlu di selesaikan baik di rumah, office mahupun sekeliling. Pula bertemu dengan pelbagai jenis orang. Awal tahun ni macam2 hal yang berlaku. Penat tu memang penat, tapi lagi penat kalau tak dapat selesaikan secepat mungkin. Lagi pula bila hobi macam-macam ni. Perlu arrange masa yang bersesuaian.

 

           Siri novel pun belum updated lagi. Pada yang mengikuti perkembangan citer tu, sorilah yer… Take time sikit. Nanti ada kelapangan, saya update juga. Kalau tak silap, sekarang ni baru episod 12. Ada 34 episod lagi rasanya. Thanks byk2 di atas komen2 yang telah diberikan. Amatur macam ni la kalau menulis. Bila rajin tu, membuak2 kreativiti tu datang. Mana yang dah siap pun, ada saja yang ingin diperbaiki. Tapi kalau dibandingkan sekarang, idea ada tapi dah tak reti pula nak mengarang. Macam dah tepu la pulak! Agak2 leh lagi ke mengarang macam zaman mude2 dulu..  Huhu!

 

          Apapun sebagai pencetus idea bagi masa akan datang (chewahh!! berperasaan kejap!), ni saja nak share movie clip salah satu anime favorite saya. Suka dengar lagu ni, membawa motivasi pula.. Lirik lagu pun best. Ops! ni saya create sendiri movie clip ni. Anime ni ade 4 series. so, try to take the best shot! Next entry, saya akan masukkan theme lagu yg sedih sikit dari citer ni. Baru balance sikit kan.. Happy & sad – that’s a reality life. Oh! forget one thing.. Memandangkan ada lirik, jom belajar japanese lak. Hehe! Sesekali sekadar untuk hiburan…

 

Otome Wa Do My Best Deshou!

 

0 comments:

Post a Comment

Bookmark and Share

My Recent Blog's

When My Heart Say...