Template by:
Free Blog Templates

Friday, November 11, 2011

 Sekadar Nukilan…

 

 

          Sedar tak sedar, rupanya tahun 2011 dah nak sampai penghujungnya. Last updated masa bulan puasa tu, sehinggalah Hari Raya Haji pun dah berlalu. Actually, terlalu banyak yang ingin dikongsikan bersama, tapi bila jari jemari ni mula menyentuh keyboard, fikiran terus melayang dah sudahnya… klik butang start dan shutdown pc..

 

Ami-Mizuno-sailor-mercury-ami-mizuno-24728957-480-362~ Mood tengah menulis ketika ini… ~

 

          Life must go on.. Itu yang selalu orang perkatakan, walaupun kite terpaksa berlakon pada orang lain. Terasa entry kali ini ingin meluahkan perasaan, tapi.. Gosh! I’m losing my miracle gifted to write.. My miracle word to say.. Seems like I’m speechless.. Sad smile Tapi terlalu berat untuk ditanggung dalam hati. Setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmahNya. I’m sorry for giving u a hardest time in your life. I’m just an ordinary person who just follow my heart say even I do realize how I hurt your heart. Saya bukanlah bermaksud nak menyakiti, cuma terasa saya perlu buat begitu. I have my own reason that I can’t share with U. Actually.. keputusan yang saya buat ini terlalu berat, tapi demi melihat awak bangkit semula seperti dulu.. Seperti yang mula-mula saya kenali dulu…Saya harus. Bukan kerana saya mengejarkan silam saya, tetapi kerana diri saya sendiri.

 

          Ada orang mengatakan bila kita membuat keputusan yang sukar dan telah melukakan hati  orang lain, kita akan bahagia. Kita akan gembira. No!!! Itu tidak benar, kecualilah orang tu tidak mempunyai hati dan perasaan. Sebenarnya… Kite merasa lagi sakit.. Lagi sedih kerana mengenangkan orang yang telah kita lukai. Lagi banyak persoalan yang menghantui fikiran sehingga… Tak taulah berapa kali saya hampir accident kerana kecelaruan ini. Tapi demi melihat orang yang mengambil berat pasal kite tabah… Sememangnya kite tau apa yang perlu kite lakukan bukan… Smile

 

 

0 comments:

Post a Comment

Bookmark and Share

My Recent Blog's

When My Heart Say...