Template by:
Free Blog Templates

Saturday, December 31, 2011

 2nd Days before New Year’s has begun!

 

 

Assalamualaikum.. Salam sejahtera!
Selamat pagi! Good Morning! Ohaiyoo Minna-san.. Ehhee.. :)

 

images

          Termasuk hari ni, tinggal 2 hari lagi sebelum melangkah ke tahun baru 2012. Bagaimana emosi anda hari ini? Ehee.. macam topic pagi di Sinar.fm pulak! Ahks!Kalau ikutkan seperti yang saya target, ade 2 lagi entry yang saya ingin selepaskan sebelum penutup 2011. InsyaAllah boleh!

 

          Sebaik saja selesai menaip entry ke -2 untuk bulan ini, tetiba pula lappy problem. Entah dari website mana pula spyware masuk, terus ubahsuai registry.. (ops! saya budak baik tau! ahks!) Program terus tak leh buka.. Antivirus terus down. Huhu! adeih!
Mujurlah tak terus panic. Sebelum os window corupt, cepat2 backup files dulu kut2 terpaksa format pc. actually, format pc is the last step that I'll do. Some of my file already lost, including my draft. Tapi tak apalah selagi ada  yang boleh selamatkan, teruskan usaha. Ehehe!

 

          Selepas 4 hari, lappy ok sikit. Tapi still under maintenance. Still kena check time by time until betul2 clear terutamanya yang related to form, password or online personal data. Sabar separuh dari iman ape..:d Walaubagaimanapun, I'm give up yet untuk mencabar diri sendiri menyiapkan 4 entry untuk disember ni. Ganbatte!

 

          Ade yang bertanya pada saya, mane sambungan untuk entry "hati & perasaan"? Terkejut juga sebenarnya bila pembaca personally bertanya, but at the same time saya happy juga sebab ade respon dari readers. Ehehe! actually, saya dah plan untuk publish sambungan entry tu last day 2011 (31/12/2011) sebelum 1200H midnite. Sebagai penutup entry. Reason? Dah title entry pun berkenaan hati & perasaan, so saya ingin membuat sedikit ulasan mengenai ape yang saya rasai & lalui sepanjang tahun 2011 ni. Alaa.. Kan kat TV pun selalu membuat ulasan rentetan sejarah yang berlaku sepanjang tahun. so, saya pun nak buat juga. Suitable bukan! :)

 

          Saya berhenti setakat ni, nanti kite jumpa lagi dalam last entry untuk tahun ini. Who knows ape yang saya bakal coretkan.. :d

0 comments:

Post a Comment

Bookmark and Share

My Recent Blog's

When My Heart Say...