Template by:
Free Blog Templates

Friday, November 9, 2012

 ~ Update oh! Updated ~

 

Assalamualaikum, selamat sejahtera salam Jumaat!! (^_^)

 

ami41

 

          Alahai... Dah nak sampai hujung tahun rupanya.. Seriously, memang terlalu lama tak meng'update blog ni. Agak ke'busy'an sedikit dengaan rutin kerja2 seharian. Tapi sebelum tu, saya nak mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri, hari raya Adha, hari kemerdekaan & hari Malaysia yang telah lama berlalu. Wishes for next public holiday (minggu depan), hari Deepavali & Muharram :). Selamat2 semuanya.. Hehe!

 

          Sejak bertukar bos baru ni, projek pun macam2 ada. Selalu balik lewat. Tapi mujurlah ada assistant baru. Kalau tak, terkejar2 juga. Tenkiu bos sebab memahami ke'penatan' itu. (^_^) Alhamdulillah.. Kemudian this year, karnival sukan antara agensi kembali lagi.Petang2 ada training sukan. Pada mulanya, plan asal nak berehat dulu. Tapi memandangkan team tak cukup kuota, tak apalah join saja. Kita memeriahkan suasana. Last 2 year, dapat 2nd place. Mana lah tahu this year boleh jadi champion. Amin :) hehe! InsyaAllah sekiranya tiada apa2 halangan, karnival ni akan berlangsung pada awal Disember ni di Inspens, Bangi. Wahhh! bolehlah datang melawat ex-kampus kesayanganku dulu. Eheee!

 

          Dari segi isu2 semasa @ kemasyarakatan, ada banyak perkara yang dah berlaku. Ada yang telah kehilangan, pun ada yang bertambah. Pelbagai luahan perasaan, pun coretan semasa... Begitulah kalau dah namanya kehidupan kan. InsyaAllah akan ada entry post tentang ni.

 

          images

          Actually, banyak idea untuk membawa pembaharuan dalam blog ni. Well... as we'd already know, penulisan blog bukan sekadar tempat untuk meluahkan perasaan & cerita2 semasa, tapi ia juga boleh menjadi wadah penyampaian pelbagai maklumat. Seperti yang saya catatkan dalam 'about me', knowledge is something that we can share with others. Sharing is caring. :)

 

          Ok lah untuk setakat ini. nak sambung kerja semula. Until we meet soon, take care & jumpa lagi!

0 comments:

Post a Comment

Bookmark and Share

My Recent Blog's

When My Heart Say...