Template by:
Free Blog Templates

Sunday, January 1, 2012

 2012 ~ Hope, Wish and Dreams…

 

Selamat menyambut tahun baru 2012. My 1st entry for early year. Sebagai pembakar semangat kepada kemalasan yang sering berlaku. Ehehe! apapun, sentiasa mengharapkan agar tahun 2012 membawa perubahan yang banyak, memandangkan matlamat untuk tahun ini adalah… No more regret, no more hurt feeling. Huhu~

 

Syukur Alhamdulillah kerana masih berkesempatan untuk menulis. Selalunya bila awal tahun, saya menulis tentang apa2 yang telah dibuat sepanjang tahun lepas, kecuali heart feeling. Ehh! itukan dah jadi entry penutup bagi tahun lepas. So,kite cerita pasal lain la pulak ye..

 

Ehmm… Apa agaknya yang saya telah buat.. :) Antaranya…

 

SAMSUNG

~ Finally edit untuk manuskrip saya. Rasanya cukuplah setakat itu saja. Walaupun sebagai koleksi peribadi, tapi sekurang2nya saya boleh berbangga dengan hasil tulisan sendiri. Ehh! Bukan senang nak memerah otak… :) ~

 

Cuti2 Malaysia. Going home but goes to Mari2 Cultural Village & Kinabalu Park. Actually, tak banyak picture sebab ambil video. Tapi saya kongsi sedikit picture yang ade.. :)

 

IMG_0333

IMG_0338

~ Climbing with a new friends :) Rasanya 1st time saya letak pic sendiri dalam blog ni. To be truth, saya tak sampai puncak atas tu atas reason yang tak dapat dielakkan. Nampak “semut2 manusia tu?” Tinggal 800 meter lagi nak sampai. So, sedikit rasa frust. Walaubagaimanapun, who know this years. Ehhem! ~

 

IMG_0383

IMG_0411

~ At Mari2 Cultural Village. Enjoy melihat kebudayaan etnik majoriti bumiputera Sabah. Tapi my etnik tak de dalam list coz’ golongan minoriti saja. Lawatan hampir 3 jam, tapi yang tak berapa bestnya sebab kaki sakit… Rasa seksa je bila naik tangga or bukit kecik..  ( baru turun gunung). Huhu~

 

IMG_0447

~ Dah lama teringin nak pi Taman Tunku Abdul Rahman, tapi baru tahun 2011 berkesempatan pergi. Ada 3 pulau semuanya. Tak mandi, tapi enjoy menikmati pemandangan laut china selatan. ~

 

2012-03-01 18.35.57

~Setelah lama berehat dari sebarang exhibition, tahun ni nyer Miccoss terlibat juga. 2 day full day di sana. Sakit tumit sebab dah lama sangat tak pakai high heel. Hehe! Apapun, sempat juga saya membeli hidroponic sebagai mengisi masa2 lapang. Guess what.. Menjadi juga tanaman ku… Separuh dah masak pun. hehe! :) ~

 

2012-03-01 18.37.05

2012-03-01 18.38.27

~ Koleksi buku pun dah bertambah. Komik2 lah yang banyak nyer.. sampai dah full house rak buku. Tapi ade juga buku bukan komik ape.. Ni title dia ‘Aura Personalti Warna’. Uikss! saya ni personaliti ungu ke…? Ingatkn biru yang dominan.. Huhu~

 

2011-05-09 10.03.20

2012-03-01 18.36.39

~ Kalau dah peminat anime tu, mesti ade juga koleksi anime selain DVD. Ni dari anime K-On! Pic yang atas tu, saya import dari Hong Kong. Pic bawah tu kebetulan terjumpa. Sakan laa.. :)

 

IMG_0676

~ Alhamdulillah.. sekian lamanya, awal tahun tu akhirnya saya mendapat juga henset yang saya idam2kan selama ini dengan duit sendiri. Kiranya inilah henset paling mahal yang pernah saya beli. 1st time saya meminati Samsung masa Blue Ice. Tapi tak mampu.. almaklumlah student lagi.. pastu macam2 model samsung keluar, pun belum berkelayakan lagi. Tup2.. Galaxy S pula.. Hah! pernah muncul dalam mimpi yang saya akan beli henset samsung yang mahal. Tak sangka.. Alhamdulillah sangat! ~

 

Adeih! terlebih sudah panjangnye.. Hehe! apapun, semoga tahun 2012 akan mendapat seperti apa yang saya harapkan.. Semoga tercapai segala kebaikan dan kejayaan. Amin..

0 comments:

Post a Comment

Bookmark and Share

My Recent Blog's

When My Heart Say...